Monday, September 27, 2010

magika

smalam g tgk magika...best kowt...citer dy laen dri yg laen...huhuhu...around 2p.m kitowg bwu kuar...mira, ikin, tikah, sue n aku...ujung mggu ngan diowg best...happening la...ngan tikah word nie ha dy tak penah lekang dri mulut dy...n then bila dy nak start je story ap2 dy mesti start ngan nie ha...kitowg mne la nak pham...kejdian yg ak tak ley lpa bla tikah nak langkah naik blek dri escalator...hahhaah (btol ke tak aku taip ejaan ur)..tikah dy kangkang keluasan dy...dri ujung tangga smpai ujung sblom trun ur..klaka tol...kitowg gelak smpai nak pecah pwot...tak than gler... 
ney la membe aku yg happening
tp dlam gembira ad sdey gak an...mlm sblom g tgk magika ur...aku on9 fb..nthen tetba owg yg aku kenal dlam jangka msa dlm sebulan ur chat aku...dy ckap dy minta maaf sbb lukakan ati aku...aku just ckap takpe..dah biasa...pastue twos dy of9..aku pon dah mlas nak pkir..nthen msa aku ondwy g ur..aku msj ngan ayep...dy mrah coz aku kuar dah nak dkat petg...n dy jgak mrah coz aku nak tggal at umah sewa sem dpan..aku tau dy take care sal aku..tp aku nak uat camne..aku tak nak dah terikat ngan peraturan ostel..nak kena kejar ngan stiker ag bwu dpt stay at kolej...tp ayep ckap bahaya tgal at umah sewa coz papapon bley jd..hmmm...yg pling aku sdey bla dy kte t klo ad msalah jgn gtaw dy..ak nak uat camne...sdey ngat ble dy kte cam tue...aku just ad dye je yg slalu take care sal aku...

No comments:

HAK MILIK NUR SHAHIRAH BINTI AHMAD