Friday, July 29, 2011

PaNDangAn

ASSALAMUALAIKUM...
"JANGAN CEPAT BUAT PENILAIAN TERHADAP SESUATU PERKARA"

Situasi 1
PEAH : eh mamat tue tue perasan la. aku tengok orang belakang dia. bukan tengok dia. yang dia perasaan   macam aku tengok dia napa? hang nampak dak piah, dia dok tengok aku.
PIAH : hmmmm...
ok moral of the story..
kaum-kaum hawa
korang jangan la selalu pikir gitu..
kekadang kaum adam tue mungkin terpandang korang..
dan kaum adam tue pon mungkin macam korang..
dia tengok permandangan kat belakang korang tue...
so think positive ye...
jangan terlalu nak perasan la...
dan buat kesimpulan gitu ja...
ok...
kekadang tue..
kaum adam ney selalu dok usha kaum hawa kat memana jelah..
contoh masa kat shopping mall..
mesti dalam hati korang berbunga kan..
yelah...mamat dok usha..
kira dah macam top la...
STOP THINK LIKE THAT
tak semua kaum adam usha sebab tertarik ngan korang..
tapi diorang just nak tengok gelagat korang ja...
dalam hati kaum adam tue..
ada korang tau apa yang diorang pikir..
kalau pakai sopan takpa..
yang tak sopan tue...
pikir-pikir la ye...

tue je entry kali ney..tetiba terpikir nak buat entry pasal ney....
so korang pikir-pikir la ye...

2 comments:

Abang Stalker said...

hahahahah ;))


ni entri perasantan la kn sbnrnya. :D

bkn prmpn je..kdg2 lelaki pun cmtu gk.awek tu bkn pndg dia,dia dok perasan hensem. :P

shayat ahmad said...

hahahaa...then control abis la..ntah papa..

HAK MILIK NUR SHAHIRAH BINTI AHMAD