Sunday, October 10, 2010

ble aku nak matang???

membe2 slalu tnya bla nak mtang ney sha???
mcm bebdak sgt ke aku ney???

hmmm...aku pon kekdg terpkir gak ble la aku nak jd matang ney...
matang tue cam na???
konpius tol aku...
aku tak pndai la nak jd matang ney...
slalu je nak epi...
bla ad msalah...
always nak lari je...mleyh pkir...
biar selesai g2 je...(klo bley la)
tp impossible la...hahahhahaaaa
skunk bnyk je mslah yg mlanda aku...
muhasabah dri pon mcm tak berkesan ja...(dok cam tue gak)
td membe aku yg dah aku anggap cam abg kandung ur...motivated aku...
dy cakap...
umo cam sha skunk ptutnya dah mtang...
tp tgk dok cam tue ja...
sha kena matng ckit...takley childish sgt..
aku jawab...
sha bkan tak mo mtg...
sha jd camney pon sbb tak mo pkir sgt prob2..
t srabut kpala...
then dy jwb...
sha ptotny jgn lari dri suma msalah...
sha kna la pndai handle msalah ur..
jgn lari dri msalah...smpai bla msalah ur tak selesai...
last2 t beban je jdny...
owg yang tak mtg ur...ialah owg yg slalu lari dari msalah...
owg tue nak matg bla bergantg pda dri sendri n environment dy...
bkannya ley paksa kematangan ney...
then bwu la aku terpkir...
setiap mslah yg kta hadapi ur...akn uat kta lbey mtg...


renung2kan dan selamat beramal...huhuhuhu...


No comments:

HAK MILIK NUR SHAHIRAH BINTI AHMAD