Friday, October 22, 2010

final exam is around da corner...

study week dah start...
but aku plih nak blek umah...srabowt dok at ostel...blik umah cam biasa la tak study....yg aku tau uat...tgk tb...makan...tdoq...msj...on9...study tak pon...ap nak jd la ngan aku ney...first paper 27/10 ney...paper bel(bi)..tak penah nak sedar diri...so...aku amik kputusan nak blek ostel awal...dok sna  bwu bley study...tak mcm at umah...bnyak godaan...tp nak blek camna...housemates suma tak mo blek ag...hurrmmm...klo blek kna tggal sowg...dah la mcm2 jd kat u tue...ngan kecurian mrata2....kna pukau la ap la...dlam stu bulan bley kta 20 laptop la ilang...memg pro la owg yg curi tue...huhuhu...tanpa rasa berslah...bedal ja suma...maybe terlepas hukuman kat dunia...tp kat akhirat spa tau...beringat la sblom uat sesuatu...dah mcm ustazah dah aku ney...back blek ngan cita study week aku ney....so ap perlu aku uat ney????

No comments:

HAK MILIK NUR SHAHIRAH BINTI AHMAD