Saturday, March 03, 2012

SMILE VS CRY



Tidak mudah tersenyum ketika hati MENANGIS dan TERHIRIS..tapi akan terasa indah ketika kita menyedari itu sebahagian dari kasih Ilahi agar Allah memindahkan KEBAIKAN-KEBAIKAN orang yang menyakiti kita..

TIDAK MUDAH diri untuk bangkit dalam KEKECEWAAN..tapi akan terasa INDAH ketika kita menyedari bahawa Allah sedang menyapa dengan cintaNya agar kita terus KUAT dan TABAH..



✿~ AIR MATA ini mengalir izin dariNya..
✿~ SENYUMAN ini dilakar izin dariNya..
✿~ KEGEMBIRAAN ini tercipta izin dariNya..
✿~ KESEDIHAN ini dirasa izin dariNya..

Apa yang ku RASA, semuanya adalah IZIN dariNya kerana Dia pemilik diri ini..Allah jualah yang menciptakan tawa dan tangis..aku ingin BERSYUKUR atas segala rasa yang telah dan akan Dia berikan..insyaAllah..


JANGAN MENILAI orang, kamu tidak tahu apa yang telah dilaluinya..kamu mungkin MENDENGAR CERITANYA, tapi kamu tidak tahu apa yang DIRASAKAN oleh hatinya…


p/s : 

>.Saya hanya WANITA BIASA yang memerlukan SEKEPING HATI yang luar biasa..HATI yang KUAT, TEGUH, SABAR..dan REDHA, biarlah manusia menilai diri ini mengikut caranya, mengikut pemikirannya, mengikut cita rasanya tetapi yang pasti NILAIAN Allah adalah yang terbaik buat diri ini..
>.Tidak mudah memaafkan ketika kita DIBENCI dan DIHINA tapi ketahuilah dengan KEMAAFAN itu, hati akan menjadi lebih ikhlas untuk mengharap REDHA Ilahi..

No comments:

HAK MILIK NUR SHAHIRAH BINTI AHMAD